بسته شدن جاده‌ها حادثه آفرین شد | ۸۷۳ مسافر در راه مانده

با توجه به بسته شدن جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی برفگیر، ۸۷۳ نفر از مسافران در راه مانده در اماکن از پیش تعیین شده اسکان داده شدند.
بسته شدن جاده‌ها حادثه آفرین شد | ۸۷۳ مسافر در راه مانده
کد خبر : ۵۶۱۴۴

مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به ۸۷۳ نفر از مسافران در راه مانده و اسکان اضطراری آن‌ها در ۷ شهرستان این استان خبر داد.


ابوالفضل محبان اظهارکرد: با توجه به بسته شدن جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی برفگیر، ۸۷۳ نفر از مسافران در راه مانده در اماکن از پیش تعیین شده اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: ۱۷۱ نفر از نجاتگران هلال احمر استان در قالب ۳۲ تیم عملیاتی در عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک از ظهر دیروز تاکنون ۶۱۸ دستگاه خودرو را در سطح استان امدادرسانی و رهاسازی کردند. 

محبان گفت: امدادرسانی و اسکان اضطراری در راه ماندگان همچنان ادامه دارد.


گفتنی است از روز گذشته بارش شدید برف خراسان شمالی را فراگرفت بطوریکه بعد از گذشت یک ساعت امکان تردد خودرو‌ها بدون زنجیرچرخ در گردنه‌های کوهستانی استان میسر نبود و بعد از گذشت مدتی از تردد در گردنه‌ها به علت کولاک شدید، مه غلیظ خودداری شد.


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع برف و کولاک، از امدادرسانی به بیش از ۵۸۰۰ نفر متاثر از برف و کولاک ۱۳ استان و در ۶ روز گذشته، خبر داد.

علاوه بر آن تردد در برخی از محور‌های مواصلاتی همچون آشخانه به بجنورد، چمن بید-جاجرم-گرمه-میامی نیز متوقف شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر